<Inapoi

10 Motive pentru a achizitiona acum Office 2003 Professional Edition

  1. Angajatii pot lua decizii inteligente la momentul potrivit, accesând date din surse multiple;

  2. Informatiile companiei sunt protejate prin utilizarea tehnologiei “Information Rights Management” (IRM);

  3. Angajatii pot gestiona si pot lucra cu un volum tot mai mare de informatii profesionale prin facilitate avansate de cercetare, filtrare si agregare;

  4. Sporeste capacitatea de captare si utilizare a informatiilor profesionale, reducand gradul de duplicare al datelor si al lucrarilor existente;

  5. Companiile beneficiaza pe deplin de avantajele aplicatiilor financiare si de gestiune contabila prin conectarea aplicatiilor Office la aceste aplicatii;

  6. Imbunatateste performantele si conectivitatea utilizatorilor prin posta electronica, prin inglobarea unor tehnologii de optimizare si securizare a conexiunilor in Outlook 2003;

  7. Ofera support pentru lucrul in echipa – in interior si cu partenerii, partajand informatii, date si documente Office in siturile Microsoft Windows SharePoint Services;

  8. Evita supraincarcarea casutei de mesaje prin inglobarea in Outlook 2003 a filtrului de mesaje nedorite (SPAM) precum si a unei tehnologii de blocare a continutului de mesaj ce poate fi considerat periculos;

  9. Contribuie la imbunatatirea securitatii si confidentialitatii, prin utilizarea semnaturilor digitale, a criptografiei in documente, si a unor facilitate avansate de recuperare a datelor;

  10. Simplifica actualizarile, administrarea si suportul, reducand considerabil timpii de support si asistenta pe care personalul IT ii consuma.