<Inapoi

Tinerii prefera Internetul in dauna televizorului

Un studiu realizat de organizatia EIAA (European Interactive Advertising Association) arata ca televiziunea pierde teren in fata Internetului, cel putin in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani, potrivit NewsIn.

82% dintre adolescentii care au participat la studiu au declarat ca sunt utilizatori de Internet comparativ cu 77 de procente care se uita la televizor. Cel mai mult navigheaza pe Internet italienii care petrec in medie 13,6 ore saptamanal in fata computerului. In clasament urmeaza tinerii suedezi cu 13 ore si cei din Franta, cu 12,7 ore.

Studiul Mediascope Europe a fost realizat de catre EIAA (European Interactive Advertising Association) pe un esantion de 7.000 de tineri din zece tari europene, Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Olanda, Belgia, Danemarca, Suedia si Norvegia.

European Interactive Advertising Association (EIAA) este o organizatie pan-europeana care promoveaza marketingul interactiv si vanzarea de publicitate online. Printre membrii EIAA se numara Microsoft Digital Advertising Solutions, Orange, Yahoo Europe, AOL Europe, AdLINK Group, DoubleClick si Tiscali.